Экзамен по дисциплине: '(PPL) 08. Принципи польотів'
Результат:
Правильных ответов: 86.7 % (39 из 45)
Затраченное время: 28.4 мин.
34. Обертання літака навколо його поздовжньої осі відоме як: | 1. Поворот | 4. Крен |
2. Тенденції до вібрації контрольних поверхонь на високій швидкості, можна уникнути: | 2. Установкою мас-балансу на задніх краях поверхні управління | 1. Установкою мас-балансу на передніх краях поверхні управління |
41. Якщо колінчастий вал двічі обертається в поршневому двигуні, то розподільний вал обертається: | 2. Два рази | 1. Один раз |
35. Якщо під час польоту виходить з ладу генератор: | 4. Аварійна посадка повинна бути проведена якомога швидше, оскільки система запалювання двигуна отримує свою подачу від батареї літака | 1. Електричні навантаження повинні бути зведені до мінімуму, а політ перервано |
12. Вихори лежать в основі: | 4. опору тиску | 3. інтуктивного опору |
35. Різниця тисків, яка сприймається ASI, являє собою різницю між ..... тиском у відносному повітряному потоці і тиском в відносному повітряному потоці. | 1. загальним; динаміним. | 2. загальним; статичним. |
26. Поздовжня стійкість, знаходиться в площині: | 2. рискання. | 1. тангажу. |
24. аеродинамічний опір - неминучий побічний продукт …. | 3. тяги. | 1. підйомної сили |
13. Середня лінія вигину або середня лінія —........ | 1. геометричне місце лінії, рівновіддалених від найближчих точок верхньої і нижньої поверхонь крила. | 4. геометричне місце точок, рівновіддалених від найближчих точок верхньої і нижньої поверхонь крила. |
5. Курсова стійкість, знаходиться в площині: | 3. тангажу. | 2. рискання. |