Протокол экзамена № 6828
от 27.05.2024

qrcode

Баклан Матвій Євгенович

Экзамен по дисциплине:
'(PPL) 08. Принципи польотів'

Результат:
Правильных ответов: 86.7 % (39 из 45)
Затраченное время: 28.4 мин.

Администратор : ________________/

Таблица неверных ответов
Вопрос
Ответ
Правильный ответ
34. Обертання літака навколо його поздовжньої осі відоме як: 1. Поворот 4. Крен
2. Тенденції до вібрації контрольних поверхонь на високій швидкості, можна уникнути: 2. Установкою мас-балансу на задніх краях поверхні управління 1. Установкою мас-балансу на передніх краях поверхні управління
41. Якщо колінчастий вал двічі обертається в поршневому двигуні, то розподільний вал обертається: 2. Два рази 1. Один раз
35. Якщо під час польоту виходить з ладу генератор: 4. Аварійна посадка повинна бути проведена якомога швидше, оскільки система запалювання двигуна отримує свою подачу від батареї літака 1. Електричні навантаження повинні бути зведені до мінімуму, а політ перервано
12. Вихори лежать в основі: 4. опору тиску 3. інтуктивного опору
35. Різниця тисків, яка сприймається ASI, являє собою різницю між ..... тиском у відносному повітряному потоці і тиском в відносному повітряному потоці. 1. загальним; динаміним. 2. загальним; статичним.
26. Поздовжня стійкість, знаходиться в площині: 2. рискання. 1. тангажу.
24. аеродинамічний опір - неминучий побічний продукт …. 3. тяги. 1. підйомної сили
13. Середня лінія вигину або середня лінія —........ 1. геометричне місце лінії, рівновіддалених від найближчих точок верхньої і нижньої поверхонь крила. 4. геометричне місце точок, рівновіддалених від найближчих точок верхньої і нижньої поверхонь крила.
5. Курсова стійкість, знаходиться в площині: 3. тангажу. 2. рискання.