Экзамен по дисциплине: '(PPL) 03. Виконання та Планування польоту'
Результат:
Правильных ответов: 83.3 % (25 из 30)
Затраченное время: 18.4 мин.
25. Якщо центр ваги ПС зміщений назад, це: | 1. зменшить діапазон і витривалість | 3. збільшить дальність і витривалість |
20. VREF, який досягається при висоті умовної перешкоди 50 футів, повинен бути: | 2. В 1,43 рази більше швидкості звалювання в конфігурації посадки | 1. В 1,3 рази більше швидкості звалювання при посадці |
23. У порівнянні з горизонтальною злітно-посадковою смугою, яким буде ефект від посадки на злітно-посадкову смугу з ухилом вниз? | 2. Дальність посадки буде зменшена | 4. Дальність посадки буде збільшена |
13. Істинна повітряна швидкість повітряного судна, що підтримує постійну швидкість за приладами, буде: | 1. Залишається постійною в міру збільшення висоти | 4. збільшуватися зі збільшенням висоти |
29. Та частина поверхні злітно-посадкової смуги, яка використовується для звичайних операцій під час зльоту, виключаючи будь-яку вільну смугу від перешкод або кінцеву смугу гальмування, називається: | 3. доступна злітна дистанція (TODA) | 1. Доступниа дистанція розбігу (TORA) |